Diagnostyka komputerowa

Serwis Bosch Diesel Center

Bosch diagnostyka komputerowa

Serwisy, tak niezależne, jak i te posiadające autoryzację, poddające obsłudze samochody osobowe i ciężarowe, oczekują od oprogramowania więcej niż tylko zwykłej oceny pracy sterowników. Oczekują wsparcia przy lokalizowaniu usterki, prowadzącego do natychmiastowej naprawy, jak również na wykaz zawierający czynności serwisowe. Taką właśnie wielofunkcyjność gwarantuje program ESITronic firmy Bosch.

ESI[tronic] 2.0 – to program warsztatowy wykorzystywany do szerokiej diagnostyki, wychwytywania problemów i usterek, naprawy i serwisowania.

  • Wysoka funkcjonalność przy jednocześnie łatwej obsłudze to oszczędność czasu serwisu i klienta.

  • Trafna diagnoza gwarantująca skuteczne usunięcie awarii.

  • Szybkie, niezawodne naprawy są jednym z fundamentów odpowiednio wysokiego zadowolenia klientów/odpowiednio wysokiego poziomu zadowolenia klientów.


Bosch Esi-Tronic

ESI[tronic]- dostęp do kompletnego wyposażenia pojazdów, pochodzącego z firmy Bosch

Towarzysząca dodatkowa wartość dodana dzięki porównywaniu kodów Boscha z numerami katalogowymi producenta pojazdu.

Nowy, specjalny/uzupełniający moduł dla użytkowników ESI[tronic]

Katalog części oraz instrukcje/porady montażowe z ZF Services połączone/zespolone z programem Bosch ESI[tronic] 2.0.

ESI[tronic] SD/SIS: modułowy układ do diagnozowania pojazdu oraz instrukcje wyszukiwania oraz eliminowania awarii SIS

Profesjonalne oprogramowanie stworzone do diagnozy sterowników poprzez CAS[plus], zespolony z systemem informacji serwisowej [SIS], do likwidowania usterek pojawiających się w układach sterujących silnikiem (benzynowym i wysokoprężnym) oraz układach hamulcowych samochodów osobowych, systemach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo bierne oraz zapewniających komfort.


Wszystkie posiadane moduły diagnostyczne

DCU 220 – dwa w jednym (komputer PC i tablet)

KTS 970 – pełny zestaw z najwyższej kategorii testerem przeznaczonym do skutecznej diagnostyki bezprzewodowej (DCU 220 oraz KTS 570).

Diagnoza sterowników z najlepszym wyposażeniem:

  • Zespolony/ujednolicony 2-kanałowy multimetr i 2-kanałowy oscyloskop,

  • Pomiar napięcia z rozszerzonymi opcjami/funkcjami pomiarowymi,

  • Pomiar rezystancji z rozszerzonymi zakresami,

  • Uchwyt dla modułu: łatwe mocowanie oraz zdejmowanie,

  • Regulowany indywidualnie tryb symulacji poprzez DDC (Diagnostics Device Configuration),

  • Optyczne i akustyczne rozpoznawanie stanu oraz kontrolowanie połączenia bezprzewodowego,

  • możliwość odczytywania bez pojazdu,

  • Pomiar diod do badania komponentów,

  • Kontroler ciągłości obwodów do szukania usterek,

  • Możliwość adaptacji cęgów prądowych FSA

 


specjalny tablet Durabook do diagnostyki komputerowej samochodów

Texa:
oprogramowanie IDC4e, NAVIGATOR TXTs należy do grupy/rodziny najnowszych diagnostycznych interfejsów wielomarkowych TEXA – jest odpowiednikiem modułu KTS 570; jest potężnym narzędziem autodiagnostycznym i diagnostycznym. Jego podłączenie odbywa się bezpośrednio przy użyciu gniazda diagnostycznego pojazdu i komunikacji porzez Bluetooth z jednostkami wyświetlającymi.

Delphi:
oprogramowanie Diamand 2 z modułem YDT 460

VCDS:
Oprogramowanie Grupy VW/Audi/Seat to najnowszy i jednocześnie najbardziej zaawansowany technicznie interface jaki w tej chwili jest oferowany (dawniej pod nazwą VAG-COM), dorównuje (a w niektórych przypadkach nawet przewyższa!) możliwości testerów diagnostycznych używanych w autoryzowanych serwisach (np. VAS5052). Interface HEX-USB+CAN wraz z programem VCDS pozwala na komputerową diagnostykę pojazdów VW, AUDI, SEAT, SKODA, produkowanych w latach 1990-2016.

Sprzęt uzupełniający:
Zestaw do diagnozy pomp wstępnych i wysokiego ciśnienia układów CR
Zestaw do diagnozy wtryskiwaczy CR w tym dodatkowy zestaw do diagnozy wtryskiwaczy Piezo.

Serwis Turbo-Tec

Rozwiązujemy problemy, którym inni nie podołali.

Zamów wizytę